L'intèrpret: del teatre naturalista a l'escena digital

Antònia Amo, Albert Mestres, eds.

ISBN: 978-84-370-9824-1

Matèria: filologia

Submatèries: general

Idioma: català

Any ed.: 2015

Recull d'una selecció dels treballs presentats al III Simposi Internacional d'Arts Escèniques que es va celebrar a la Universitat d'Alacant el 2012, amb l'objectiu d'obrir els estudis escènics a la interdisciplinarietat. Un volum que, en conjunt, mostra la seua riquesa de metodologies, enfocaments i diversitat, del més concret al més general.

Recull d'una selecció dels treballs presentats al III Simposi Internacional d'Arts Escèniques que es va celebrar a la Universitat d'Alacant el 2012, coordinat pels Drs. Isabel Marcillas i Gabriel Sansano. Amb l'objectiu d'obrir els estudis escènics a la interdisciplinarietat, el volum comença amb la ponència de Manuel Molins sobre l'indispensable compromís social i polític del fet teatral. A continuació, un primer bloc d'estudis està destinat a aquells treballs centrats en personatges històrics, des del segle XIX fins a l'actualitat. Un segon bloc de treballs recull les propostes més teòriques i heterogènies, des de reflexions sobre diverses tècniques i propostes estètiques fins a metodologia interpretativa contemporània. Un volum que, en conjunt, mostra la seua riquesa de metodologies, enfocaments i diversitat, del més concret al més general.