Justicia Penal y Nuevas Formas de Delincuencia

ISBN: 978-84-9134-101-7

Matèria: dret

Any ed.: 2017

El conflicte laboral intrínsec a la pròpia relació laboral ha sigut articulat mitjançant determinades normes jurídiques que eren inexistents en un primer moment. Aquestes normes han atorgat a la classe treballadora i als seus representants certs drets participatius limitats, que tracten de proporcionar al banc social una veu en els centres de treball. Aquest volum analitza les diferents figures representatives dels treballadors i els drets atorgats a aquestes, ja siguen d'informació, consulta o participació. Es tracta d'un estudi que pretén donar una visió integral del fenomen participatiu, analitzant, en primer lloc, la legislació europea existent, centrada en la figura de la implicació dels treballadors. Per la seua banda, el segon capítol del treball consisteix en una anàlisi detallada de l'ordenament jurídic espanyol en referència a aquest tema.

Asencio Mellado, J. M. [José María ] & Fernández López, M. [Mercedes] (2017). Justicia Penal y Nuevas Formas de Delincuencia. Universitat de València.

Asencio Mellado, José María y Fernández López, Mercedes. Justicia Penal y Nuevas Formas de Delincuencia. Universitat de València, 2017.

ASENCIO MELLADO, José María y FERNÁNDEZ LÓPEZ, Mercedes. Justicia Penal y Nuevas Formas de Delincuencia. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9134-101-7.

Asencio Mellado, José María y Fernández López, Mercedes. Justicia Penal y Nuevas Formas de Delincuencia. Valencia: Universitat de València; 2017. 362 p.