Fuentes de información en medio ambiente

Alejandro de la Cueva Martín, Francisca Ginés Huertas

Col·lecció: La Nau Solidària

ISBN: 978-84-370-7731-4

Matèria: ciències, història de la ciència i documentaciò

Submatèries: biologia

Coeditor: Patronat Sud-Nord

Any ed.: 2010

Tots els actors implicats en la presa de decisions relatives a les activitats que afecten al medi ambient s'han d'enfrontar al problema de la localització i accés a les fonts d'informació apropiades per a estudiar un problema, buscar-li una solució tècnica o conèixer els efectes que una activitat pot tenir sobre la població. Aquests actors són els estudiants, científics i enginyers, tècnics i empresaris, administradors i polítics i els ciutadans en general, i encara que per a tots ells la informació és fonamental, la seua funció i característiques són diferents en cada cas, ja que les seues necessitats informatives són distintes. Aquesta obra ofereix una descripció de les fonts d'informació que s'han considerat més útils i bàsiques perquè qualsevol dels actors esmentats conte amb instruments suficients per a poder resoldre els seus dubtes informatius específics.

Ginés Huertas, F. [Francisca] (2010). Fuentes de información en medio ambiente. Universitat de València.

Ginés Huertas, Francisca. Fuentes de información en medio ambiente. Universitat de València, 2010.

GINÉS HUERTAS, Francisca. Fuentes de información en medio ambiente. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7731-4.

Ginés Huertas, Francisca. Fuentes de información en medio ambiente. Valencia: Universitat de València; 2010. 212 p.