El gran libro de la Horchata y la Chufa de Valencia

José Miguel Soriano del Castillo

Col·lecció: Col·leccions de les Clíniques de la Universitat - Fundació Lluís Alcanyís

ISBN: 978-84-370-9464-9

Matèria: medicina

Any ed.: 2014

Enquadernació: cartoné

Format: 17 x 22,5 cm

La xufa és un tresor històric, gastronòmic i cultural, conegut des del temps dels egipcis, i afermat i introduït a Espanya pels àrabs. La Universitat de València en el seu afany divulgatiu, promou aquesta obra que naix amb la col·laboració de la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació de la Generalitat Valenciana i el Consell Regulador de la D.O. Xufa de València, i que és la primera que recull la més actualitzada informació científica, històrica i gastronòmica de la xufa i l'orxata. Una excel·lent obra de consulta en la qual s'analitza, amb amplitud i detall, la història del cultiu de la xufa, l'elaboració de l'orxata, la descripció de les seues reconegudes qualitats nutricionals i saludables, i una mostra de la gastronomia més innovadora que té en la xufa un ingredient bàsic per a les seues noves receptes i sabors.

Soriano del Castillo, J. M. [José Miguel] (2014). El gran libro de la Horchata y la Chufa de Valencia. Universitat de València.

Soriano del Castillo, José Miguel. El gran libro de la Horchata y la Chufa de Valencia. Universitat de València, 2014.

SORIANO DEL CASTILLO, José Miguel. El gran libro de la Horchata y la Chufa de Valencia. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9464-9.

Soriano del Castillo, José Miguel. El gran libro de la Horchata y la Chufa de Valencia. Valencia: Universitat de València; 2014. 176 p.