El antiguo Museo de Historia Natural de la Universitat de València

Amparo José Mora Castro

ISBN: 978-84-9133-040-0

Matèria: art

Submatèries: història de la cultura i la universitat

Any ed.: 2017

Monografia de la història de l'antic Museu d'Història Natural de la Universitat de València, creat en la segona meitat del segle XIX però que va desaparèixer en un devastador incendi en la primavera de 1932. El context en el qual va ser creat aquest notable gabinet es presenta a través d'un recorregut pels diversos moments històric-culturals que van ser suscitant l'interès per la història natural i la formació de les col·leccions i gabinets naturalistes. Els seus orígens, la seua construcció i les característiques de la seua arquitectura, la seua evolució dins de l'esdevenir de la Universitat, les col·leccions que albergava i els catàlegs i referències que hi ha sobre les mateixes, la seua destrucció i els intents de reconstitució, queden recollits en aquesta obra que es completa amb les biografies dels personatges claus en la seua creació i història.

Mora Castro, A. J. [Amparo José] (2017). El antiguo Museo de Historia Natural de la Universitat de València. Universitat de València.

Mora Castro, Amparo José. El antiguo Museo de Historia Natural de la Universitat de València. Universitat de València, 2017.

MORA CASTRO, Amparo José. El antiguo Museo de Historia Natural de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9133-040-0.

Mora Castro, Amparo José. El antiguo Museo de Historia Natural de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València; 2017. 108 p.