Product Documents

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Any ed.: 2013

Aquest llibre analitza la resposta de la premsa nord-americana al cinema de Pedro Almodóvar i el seu impacte a l'hora de reflectir i construir la seua recepció en aquest país. Per mitjà de l'anàlisi de ressenyes, articles, entrevistes i altres aparicions en l'espai públic, es pot valorar la dialèctica entre el director espanyol i els mitjans de comunicació dels Estats Units, i es rastreja la convergència del seu univers creador amb determinades propostes estètiques del cinema nord-americà. La resposta de «The New York Times», «The New Yorker» i «Los Angeles Times», entre moltes altres publicacions, al cinema del director manxec permet explorar les seus punts de trobada i desacord amb la crítica nord-americana i endinsar-se en els factors que determinen l'oscil.lació entre l'acceptació i el rebuig, els elogis i els retrets.

CAPÍTULO 1
El cine español al otro lado del Atlántico: Almodóvar en USA/USA en Almodóvar
CAPÍTULO 2
Almodóvar en The New York Times
CAPÍTULO 3
De Madrid a Hollywood: la crítica estadounidense durante la primera fase del cine de Almodóvar
CAPÍTULO 4
La prensa estadounidense frente al último Almodóvar: del éxito en Hollywood a la conquista del mercado global
APÉNDICES

Martínez-Carazo, C. [Cristina] (2013). Almodóvar en la prensa de Estados Unidos. Universitat de València.

Martínez-Carazo, Cristina. Almodóvar en la prensa de Estados Unidos. Universitat de València, 2013.

MARTÍNEZ-CARAZO, Cristina. Almodóvar en la prensa de Estados Unidos. Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-370-9082-5.

Martínez-Carazo, Cristina. Almodóvar en la prensa de Estados Unidos. Valencia: Universitat de València; 2013. 250 p.