Abriendo veredas

Guía de Recursos pedagógicos para docentes de la Secundaria Rural itinerante

Joan Maria Senent, Ana de Anquín, eds.

ISBN: 978-84-9133-060-8

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Idioma: castellà

Any ed.: 2017

Enquadernació: rústica

Format: 17 x 24 cm

Pàgines: 164 pp.

12,00 €

Disponible en formato electrónico:

Sinopsi

Detalles

Guia de recursos pedagògics per a l'ús dels docents, especialment per als de la secundària rural itinerant de la província de Salta (Argentina). Dividida en quatre blocs, el primer treballa els fonaments, característiques del context i la normativa de la secundària rural itinerant; el segon es refereix a l'aprenentatge comunitari, l'educació inclusiva, la utilització de patrimonis educatius i les dificultats en la lecto-escriptura. El tercer bloc conté una sèrie d'aspectes referits a la dinamització dels grups, les estratègies comunicatives i cooperatives en l'aprenentatge, la metodologia de projectes i l'aprenentatge servei. Finalment, l'últim apartat planteja l'avaluació dels aprenentatges, la vivència de l'escola rural i conclou deixant la porta oberta a una continuació, ja que moltes temàtiques no han pogut abordar-se en aquesta guia.

Citació

De Anquín, A. [Ana] & Senent Sánchez, J. M. [Joan M.] (2017). Abriendo veredas. Guía de Recursos pedagógicos para docentes de la Secundaria Rural itinerante. Universitat de València.

De Anquín, Ana y Senent Sánchez, Joan M. Abriendo veredas. Guía de Recursos pedagógicos para docentes de la Secundaria Rural itinerante. Universitat de València, 2017.

DE ANQUÍN, Ana y SENENT SÁNCHEZ, Joan M. Abriendo veredas. Guía de Recursos pedagógicos para docentes de la Secundaria Rural itinerante. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9133-060-8.

De Anquín, Ana y Senent Sánchez, Joan M. Abriendo veredas. Guía de Recursos pedagógicos para docentes de la Secundaria Rural itinerante. Valencia: Universitat de València; 2017. 164 p.

Copiar al portapapeles