Lexicografía en el ámbito hispánico

Cesáreo Calvo, Brigitte Lépinette, Jean-Claude Anscombre, eds.

ISBN: 1135-416X

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2011

Conjunt d'onze articles que tenen en comú que tots giren entronitzo al camp de la lexicografia hispànica, i com no podia ser d'una altra manera, reflecteix en gran mesurada el riquíssim panorama d'estudis lexicogràfics d'aquest àmbit geogràfic. Vuit d'ells se centren en la lexicografia de l'espanyol, un en la del català i dos aborden el tema de la lexicografia bilingüe (de dues llengua europees, el francès i l'italià). Entre els estudis dedicats exclusivament a l'espanyol es distingeixen clarament dues línies d'investigació: la històrica ( i dins d'ella a la dedicada a la producció lexicogràfica de la RAE) i la teòrica (centrada en els problemes de la definició). Aquests estudis contribuiran a l'enriquiment d'un panorama ja de per si mateix ric, que no obstant això, encara té per davant un llarg camí que recórrer.

Calvo Rigual, C. [Cesáreo] & Lépinette, B. [Brigitte] (2011). Lexicografía en el ámbito hispánico. Universitat de València.

Calvo Rigual, Cesáreo y Lépinette, Brigitte. Lexicografía en el ámbito hispánico. Universitat de València, 2011.

CALVO RIGUAL, Cesáreo y LÉPINETTE, Brigitte. Lexicografía en el ámbito hispánico. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 1135-416X.

Calvo Rigual, Cesáreo y Lépinette, Brigitte. Lexicografía en el ámbito hispánico. Valencia: Universitat de València; 2011. 272 p.