Las grandes superficies comerciales del Área Metropolitana de Valencia

José Hermosilla Pla, dir. M. Antequera Fernández, J. V. Boira Maiques, G. Lleó Alama, C. Rodrigo Alfonso.

ISBN: 978-84-370-4376-0

Matèria: economia, geografia

Any ed.: 2000

La present publicació és d'especial interès pel tem tractat i el territori analitzat. Les grans superfícies comercials constitueixen la forma de distribució moderna que acapara els majors percentatges de cotes de mercat en productes de consum habitual. L'Àrea Metropolitana de València (A..M.V.) concentra el major nombre d'hipermercats i grans superfícies especialitzades de la Comunitat Valenciana, al voltant d'un terç. L'estudi s'ha plantejat des d'una perspectiva interdisciplinar, on s'han analitzat aspectes d'aquestes formes comercials des de la geografia, la sociologia, l'economia, l'urbanisme, etc. Constitueix, en conseqüència, un referent adient de l'activitat comercial en l'A.M.V. per als estudiosos d'aquest territori.

Antequera Fernández, M. [Miguel] & Boira Maiques, J. V. [Josep Vicent] & Hermosilla Pla, J. [Jorge] & Lleó Alama, G. [Gregorio] & Rodrigo Alfonso, C. [Carles] (2000). Las grandes superficies comerciales del Área Metropolitana de Valencia. Universitat de València.

Antequera Fernández, Miguel y Boira Maiques, Josep Vicent y Hermosilla Pla, Jorge y Lleó Alama, Gregorio y Rodrigo Alfonso, Carles. Las grandes superficies comerciales del Área Metropolitana de Valencia. Universitat de València, 2000.

ANTEQUERA FERNÁNDEZ, Miguel y BOIRA MAIQUES, Josep Vicent y HERMOSILLA PLA, Jorge y LLEÓ ALAMA, Gregorio y RODRIGO ALFONSO, Carles. Las grandes superficies comerciales del Área Metropolitana de Valencia. Valencia: Universitat de València, 2000. ISBN 978-84-370-4376-0.

Antequera Fernández, Miguel y Boira Maiques, Josep Vicent y Hermosilla Pla, Jorge y Lleó Alama, Gregorio y Rodrigo Alfonso, Carles. Las grandes superficies comerciales del Área Metropolitana de Valencia. Valencia: Universitat de València; 2000. 192 p.