La traducción de los textos de especialidad: una perspectiva multidisciplinar

Diana María González Pastor, ed.

Col·lecció: IULMA MONOGRAPHS

ISBN: 978-84-9133-118-6

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Coeditor: Institut Universitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA)

Any ed.: 2017

Pàgines: 238

L'evolució de l'activitat traductora i els grans canvis tecnològics han portat l'aparició de noves tipologies textuals i modalitats de traducció en àmbits especialitzats. Aquest volum recull una sèrie d'estudis realitzats per investigadores nacionals i internacionals que il·lustren aquesta proposta de perspectiva multidisciplinària amb els seus propis camps d'especialitat i mètodes investigadors.

L'evolució de l'activitat traductora i els grans canvis tecnològics dels quals està sent partícip la societat actual han portat l'aparició de noves tipologies textuals i modalitats de traducció en àmbits especialitzats. D'aquest context sorgeix la proposta de posar de manifest com s'estan abordant aqueixos desafiaments des de diferents vessants de les llengües d'especialitat i així oferir un breu panorama sobre aquesta qüestió. Aquest volum recull una sèrie d'estudis realitzats per investigadores nacionals i internacionals que aborden la traducció especialitzada des de la seua experiència i que il·lustren aquesta proposta de perspectiva multidisciplinària amb els seus propis camps d'especialitat i mètodes investigadors.