Product Documents

La saga jurídica de los Sisternes

Historia y patrimonio (siglos XVI-XVII)

Laura Gómez Orts

ISBN: 978-84-370-9835-7

Matèria: història

Submatèries: història moderna

Any ed.: 2016

Format: 16,5 x 23 cm

Els Sisternes van ser una extensa família de juristes valencians. Al llarg de diverses generacions alguns dels seus membres van exercir càrrecs al servei de la monarquia en les Reals Audiències de València, Sardenya, Palma de Mallorca i en el propi Consell Suprem d'Aragó. Altres representants d'aquesta família no van arribar a ocupar cap lloc de rellevància, però van mantenir la tradició d'estudiar dret i exercir com a juristes.Aquest llibre recull la reconstrucció d'aquesta saga al llarg de les tres generacions més rellevants, i presta atenció als conflictes jurídics en els quals es van veure embolicats els membres de la família. Finalment, s'analitza la composició i evolució del patrimoni dels Sisternes, la qual cosa permet situar-los entre els estrats millor situats, econòmicament, de la societat valenciana dels segles XVI-XVII.

Gómez Orts, L. [Laura] (2016). La saga jurídica de los Sisternes. Historia y patrimonio (siglos XVI-XVII). Universitat de València.

Gómez Orts, Laura. La saga jurídica de los Sisternes. Historia y patrimonio (siglos XVI-XVII). Universitat de València, 2016.

GÓMEZ ORTS, Laura. La saga jurídica de los Sisternes. Historia y patrimonio (siglos XVI-XVII). Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-370-9835-7.

Gómez Orts, Laura. La saga jurídica de los Sisternes. Historia y patrimonio (siglos XVI-XVII). Valencia: Universitat de València; 2016. 112 p.