Product Documents

La poesía temprana de Emily Dickinson

Cuadernillos 2 & 3

P. S. Derrick, N. Estévez, G. Torres Chalk, eds.

Col·lecció: Biblioteca Javier Coy d'Estudis Nord-Americans, 88

ISBN: 978-84-370-8868-6

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2012

Aquest és el segon volum d'un projecte que té com a objectiu la traducció i lectura crítica dels quaranta quaderns d'Emily Dickinson, unes seqüències poètiques curtes que plantegen una sèrie de preguntes fascinants sobre les intencions i els èxits artístics d'aquesta misteriosa autora nord-americana. La traducció de cada quadern va acompanyada d'un comentari crític amb la finalitat d'explicar els poemes i establir el paper temàtic que juga cadascuna d'aquestes peces primerenques dins de l'obra global de la poeta.

Traducción al castellano del Cuadernillo 2
Cuadernillo 2: el poder de la palabra
Traducción al castellano del Cuadernillo 3
Cuadernillo 3: un atisbo de duda

Derrick, P. S. [Paul Scott] & Estévez Fuertes, N. [Nicolás] & Torres Chalk, G. [Gabriel] (2012). La poesía temprana de Emily Dickinson. Cuadernillos 2 & 3. Universitat de València.

Derrick, Paul Scott y Estévez Fuertes, Nicolás y Torres Chalk, Gabriel. La poesía temprana de Emily Dickinson. Cuadernillos 2 & 3. Universitat de València, 2012.

DERRICK, Paul Scott y ESTÉVEZ FUERTES, Nicolás y TORRES CHALK, Gabriel. La poesía temprana de Emily Dickinson. Cuadernillos 2 & 3. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-8868-6.

Derrick, Paul Scott y Estévez Fuertes, Nicolás y Torres Chalk, Gabriel. La poesía temprana de Emily Dickinson. Cuadernillos 2 & 3. Valencia: Universitat de València; 2012. 158 p.