Fitxa del llibre: Ficha técnica

La memòria històrica i democràtica

Experiències i propostes en el territori valencià

José Vicent Frechina, Martín Peña Ortiz, coord.

ISBN: 978-84-9133-055-4

Matèria: Geografia

Idioma: català

Enquadernació: Cartoné

Volum que recull les intervencions de la Trobada 2016 Universitat de València-Instituts d'Estudis Comarcals, convocada amb l'objectiu de plantejar, analitzar i debatre propostes de recerques, per tal de reflexionar entorn d'un patrimoni cultural, material i immaterial, que hauria de ser identificat, (re)conegut i valorat per part de la societat valenciana.

El present volum recull les intervencions que varen tindre lloc durant la Trobada 2016 Universitat de València-Instituts d'Estudis Comarcals amb el títol "La Memòria Històrica i Democràtica. Experiències i Propostes en el Territori Valencià". Un jornada celebrada el 26 de novembre de 2016 a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de València i convocada amb l'objectiu de plantejar, analitzar i debatre sobre propostes de recerques en un espai concret, de posada en valor d'elements, de realització de catàlegs, etc. En general, es tractava de reflexionar entorn d'un patrimoni cultural, material i immaterial, que estem convençuts ha de ser identificat, (re)conegut i valorat per part de la societat valenciana.