La memòria històrica i democràtica

Experiències i propostes en el territori valencià

José Vicent Frechina, Martín Peña Ortiz, coord.

ISBN: 978-84-9133-055-4

Matèria: geografia

Idioma: català

Any ed.: 2017

Enquadernació: cartoné

El present volum recull les intervencions que varen tindre lloc durant la Trobada 2016 Universitat de València-Instituts d'Estudis Comarcals amb el títol "La Memòria Històrica i Democràtica. Experiències i Propostes en el Territori Valencià". Un jornada celebrada el 26 de novembre de 2016 a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de València i convocada amb l'objectiu de plantejar, analitzar i debatre sobre propostes de recerques en un espai concret, de posada en valor d'elements, de realització de catàlegs, etc. En general, es tractava de reflexionar entorn d'un patrimoni cultural, material i immaterial, que estem convençuts ha de ser identificat, (re)conegut i valorat per part de la societat valenciana.

Frechina Andreu, J. V. [Josep Vicent] & Peña Ortiz, M. [Martín] (2017). La memòria històrica i democràtica. Experiències i propostes en el territori valencià. Universitat de València.

Frechina Andreu, Josep Vicent y Peña Ortiz, Martín. La memòria històrica i democràtica. Experiències i propostes en el territori valencià. Universitat de València, 2017.

FRECHINA ANDREU, Josep Vicent y PEÑA ORTIZ, Martín. La memòria històrica i democràtica. Experiències i propostes en el territori valencià. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9133-055-4.

Frechina Andreu, Josep Vicent y Peña Ortiz, Martín. La memòria històrica i democràtica. Experiències i propostes en el territori valencià. Valencia: Universitat de València; 2017. 168 p.