Product Documents

La historia rural de las sociedades medievales europeas

Tendencias y perspectivas

Isabel Alfonso, ed.

Col·lecció: Història, 51

ISBN: 978-84-370-7043-8

Matèria: història

Submatèries: història medieval

Any ed.: 2008

Aquest llibre reuneix les reflexions d'un conjunt de medievalistes europeus sobre alguns casos significatius de les diverses trajectòries seguides per la historiografia del món rural medieval en els seus països respectius. Aquesta aproximació internacional proporciona una visió més profunda de quines han estat les relacions dels estudis rurals medievals amb altres debats en les ciències socials, però sobretot ressalta les connexions entre les diverses tradicions històriques nacionals i els problemes del present de cadascuna d'aquestes societats. La comparança entre diverses regions europees permeten captar més clarament les similituds i les diferències que hi ha entre elles, i constitueix un instrument important per a construir millors síntesis i per a identificar les línies més fructíferes d'investigacions futures.

PREFACIO

LAS HISTORIOGRAFÍAS NACIONALES SOBRE EL MUNDO RURAL

MEDIEVAL: UNA APROXIMACIÓN COMPARATIVA

ESTUDIOS RECIENTES SOBRE LA HISTORIA AGRARIA Y RURAL MEDIEVAL BRITÁNICA

TENDENCIAS RECIENTES DE LA HISTORIA RURAL DE LA FRANCIA MEDIEVAL

LOS ESTUDIOS SOBRE HISTORIA RURAL DE LA SOCIEDAD MEDIEVAL HISPANOCRISTIANA

CUARENTA AÑOS DE HISTORIA RURAL DEL MEDIOEVO ITALIANO

EL MUNDO RURAL MEDIEVAL EN LA HISTORIOGRAFÍA EN ALEMÁN DESDE 1930

LOS CAMPESINOS MEDIEVALES Y SU MUNDO EN LA HISTORIOGRAFÍA POLACA Resúmenes/Abstracts

Perfil de los autores

Índices

Alfonso, I. [Isabel] (2008). La historia rural de las sociedades medievales europeas. Tendencias y perspectivas. Universitat de València.

Alfonso, Isabel. La historia rural de las sociedades medievales europeas. Tendencias y perspectivas. Universitat de València, 2008.

ALFONSO, Isabel. La historia rural de las sociedades medievales europeas. Tendencias y perspectivas. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7043-8.

Alfonso, Isabel. La historia rural de las sociedades medievales europeas. Tendencias y perspectivas. Valencia: Universitat de València; 2008. 308 p.