La extensión objetiva de la hipoteca

Pedro Chaparro Matamoros

ISBN: 978-84-370-9287-4

Matèria: dret, economia

Coeditor: Tirant

Any ed.: 2014

La realitat social actual, caracteritzada per un increment de les execucions hipotecàries, obliga a reflexionar sobre l'objecte hipotecat i l'eventual mutació del seu valor durant el transcurs de la vida de la hipoteca. I és que el ben immoble sobre el qual recau la hipoteca pot experimentar variacions en la seua configuració física al llarg de la seua vida. Aquesta monografia pretén estudiar en profunditat el succés anterior, que s'ha vingut a denominar extensió objectiva de la hipoteca, i que pot ser de tres tipus: a) legal o natural, que es produeix 'ope legis'; b) convencional, que requereix de pacte entre deutor hipotecant i creditor hipotecari i c) extensió davant del tercer posseïdor, que introdueix algunes regles i que el seu objectiu no és un altre que limitar l'extensió de la hipoteca per al cas que la finca passe a les mans d'un tercer posseïdor.

Chaparro Matamoros, P. [Pedro] (2014). La extensión objetiva de la hipoteca. Universitat de València.

Chaparro Matamoros, Pedro. La extensión objetiva de la hipoteca. Universitat de València, 2014.

CHAPARRO MATAMOROS, Pedro. La extensión objetiva de la hipoteca. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9287-4.

Chaparro Matamoros, Pedro. La extensión objetiva de la hipoteca. Valencia: Universitat de València; 2014. 376 p.