La Educación y Atención de la Primera Infancia en la Unión Europea

Un estudio comparado entre los sistemas de Suecia, Inglaterra y España

Ana Ancheta Arrabal

ISBN: 978-84-370-9046-7

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: història de l'educació

Any ed.: 2012

En l'actualitat, la necessitat d'atendre i educar als xiquets i xiquetes més menuts s'ha convertit en un dels objectius principals en les agendes de les polítiques educatives globals i de la majoria de països. El següent estudi examina, descriu i compara la manera en què el dret equitatiu a una educació i atenció de qualitat durant la primera infància (EAPI) és desenvolupat des de les diferents polítiques i sistemes europeus, especialment per la seua transcendència en els processos d'inclusió dels xiquets en situació de risc i exclusió social. El volum, que extrau les troballes de la tesi doctoral de l'autora, inclou els resultats i conclusions de la investigació que conforma l'estructura d'una comparació de les polítiques per a l'EAPI en tres països europeus representatius dels diversos règims de benestar.

Ancheta Arrabal, A. [Ana] (2012). La Educación y Atención de la Primera Infancia en la Unión Europea. Un estudio comparado entre los sistemas de Suecia, Inglaterra y España. Universitat de València.

Ancheta Arrabal, Ana. La Educación y Atención de la Primera Infancia en la Unión Europea. Un estudio comparado entre los sistemas de Suecia, Inglaterra y España. Universitat de València, 2012.

ANCHETA ARRABAL, Ana. La Educación y Atención de la Primera Infancia en la Unión Europea. Un estudio comparado entre los sistemas de Suecia, Inglaterra y España. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-9046-7.

Ancheta Arrabal, Ana. La Educación y Atención de la Primera Infancia en la Unión Europea. Un estudio comparado entre los sistemas de Suecia, Inglaterra y España. Valencia: Universitat de València; 2012. 216 p.