La economía social y la cooperación al desarrollo

Una perspectiva internacional

Rafael Chaves Ávila, José M.ª Pérez de Uralde, dirs.

Col·lecció: La Nau Solidària

ISBN: 978-84-370-9024-5

Matèria: economia, sociologia i política

Any ed.: 2013

L'Economia Social ha emergit en els últims anys com una nova oportunitat en un context de profunda crisi en el Nord i de reformes estructurals en el Sud. També coneguda per les seues entitats integrants, com són les cooperatives, mutuals, associacions, fundacions, ONG's, entre d'altres, l'Economia Social ha demostrat històricament una gran capacitat de generació de valor afegit social, creant ocupació i teixit empresarial, lluitant contra l'exclusió i la desigualtat, donant resposta a demandes socials i promovent la ciutadania. La present obra constitueix una eina útil per a responsables polítics, professionals de la cooperació al desenvolupament, intel.lectuals i estudiants, interessats per l'Economia Social i en el seu potencial per al desenvolupament dels països i el treball ja desplegat per institucions públiques i privades en els últims anys.

Chaves, R. [Rafael] (2013). La economía social y la cooperación al desarrollo. Una perspectiva internacional. Universitat de València.

Chaves, Rafael. La economía social y la cooperación al desarrollo. Una perspectiva internacional. Universitat de València, 2013.

CHAVES, Rafael. La economía social y la cooperación al desarrollo. Una perspectiva internacional. Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-370-9024-5.

Chaves, Rafael. La economía social y la cooperación al desarrollo. Una perspectiva internacional. Valencia: Universitat de València; 2013. 244 p.