Introducción a la historia de las ideas estéticas

La antigüedad

María José López Terrada

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 8

ISBN: 978-84-370-6849-7

Matèria: art, filosofia

Submatèries: teoria i ensenyament

Any ed.: 2008

Aquest primer volum presenta una visió sintètica del procés històric de formació i evolució de les principals reflexions filosòfiques que es van fer entorn dels conceptes i teories de la bellesa i l'art en l'Antiguitat. Després d'una introducció on es presenten les nocions fonamentals de l'Estètica, el text analitza les aportacions dels pitagòrics, Demòcrit, els sofistes, Sòcrates, Plató i Aristòtil, seleccionant com a representant de l'època hel·lenística l'estètica neoplatònica de Plotí. S'ofereix una visió cronològica de les principals idees dels autors més representatius, originals i influents d'ambdós períodes, incloent també en cada cas aquells aspectes del seu pensament filosòfic necessaris per a entendre les seues aportacions a l'estètica.

López Terrada, M. J. [María José] (2008). Introducción a la historia de las ideas estéticas. La antigüedad. Universitat de València.

López Terrada, María José. Introducción a la historia de las ideas estéticas. La antigüedad. Universitat de València, 2008.

LÓPEZ TERRADA, María José. Introducción a la historia de las ideas estéticas. La antigüedad. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-6849-7.

López Terrada, María José. Introducción a la historia de las ideas estéticas. La antigüedad. Valencia: Universitat de València; 2008. 190 p.