Fitxa del llibre: Ficha técnica

Homenaje a la profesora Carmen Aranegui Gascó

Saguntum - Extra-19

Ferran Arasa i Gil, Consuelo Mata Parreño, eds.

ISBN: 978-84-9133-061-5

Matèria: Història

Submatèries: Prehistòria i Història antiga

Any ed.: 2017

Enquadernació: Rústica

Format: 21 x 27,5 cm.

Aquest volum recull els treballs que un grup de deixebles, col·legues i amics de diferents universitats, museus i països ofereixen a la professora Carmen Aranegui Gascó amb motiu de la seua jubilació. Amb una varietat de temes com el patrimoni arqueològic, la historiografia o la metodologia, els estudis tracten els dos camps en els quals ha centrat la seua activitat: les cultures ibèrica i romana.

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

Aquest volum reuneix els treballs que un grup de deixebles, col·legues i amics de diferents universitats, museus i països ofereixen a la professora Carmen Aranegui Gascó amb motiu de la seua jubilació, com una mostra de reconeixement al seu magisteri i a les seues importants contribucions. D'acord amb les diferents línies de recerca que l'homenatjada ha desenvolupat al llarg de la seua dilatada trajectòria com a investigadora, aquests treballs tracten sobre temes variats com són el patrimoni arqueològic, la historiografia o la metodologia, però sobretot dels dos camps en els quals ha centrat la seua activitat: les cultures ibèrica i romana. Una mirada diversa a l'estudi del passat, com la qual la professora Aranegui ha projectat en les seues nombroses publicacions, sempre impulsada per una insaciable curiositat i un gran rigor científic, que ens impulsa a seguir treballant amb el seu exemple.