Product Documents

Haciendo frente a la historia

Una autobiografía

George L. Mosse

Traducció: Zira Box

Col·lecció: Biografías, 12

ISBN: 978-84-370-6740-7

Matèria: història, sociologia i política

Submatèries: història contemporània, teoria de la història i historiografia

Any ed.: 2008

Enquadernació: cartoné

Dues setmanes abans de la seua mort el gener de 1999, George L. Mosse, un dels grans historiadors del segle XX, acabà d'escriure aquestes memòries: un relat fascinador i fluid d'una vida extraordinària que va transcórrer al llarg de gran part dels esdeveniments més importants del segle passat. Aquesta memòria commovedora, està guiada en part per la creença de Mosse que «allò que l'home és, només ho conta la història», i pels temes recurrents sobre el destí del liberalisme, els esdeveniments decisius que poden provocar el desvetllament polític generacional de la joventut, els significats de la masculinitat i dels estereotips racials i sexuals, l'enigma de l'exili i, sobretot, la importància de trobar-se un mateix a través de la recerca de la veritat i d'una anàlisi honesta i immutable del seu propi lloc en el context de la seua època.

Sumario

1. Introducción. Sobre el terreno natal

2. El escenario

3. Asuntos de familia

4. Forjando el carácter en Salem

5. La experiencia del exilio

6. Despertares políticos

7. Asentándome en la vida

8. Los años en Iowa

9. Finalmente en casa

10. Haciendo frente a la Historia

11. Viaje a Jerusalén

12. Excurso. Londres como mi segundo hogar

13. El pasado como presente

Box Varela, Z. [Zira] & Mosse, G. L. [George L.] (2008). Haciendo frente a la historia. Una autobiografía. Universitat de València.

Box Varela, Zira y Mosse, George L. Haciendo frente a la historia. Una autobiografía. Universitat de València, 2008.

BOX VARELA, Zira y MOSSE, George L. Haciendo frente a la historia. Una autobiografía. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-6740-7.

Box Varela, Zira y Mosse, George L. Haciendo frente a la historia. Una autobiografía. Valencia: Universitat de València; 2008. 256 p.