Guía para la elaboración de planes de desarrollo territorial turístico

Jorge Hermosilla, dir.

ISBN: 978-84-9133-094-3

Matèria: geografia

Any ed.: 2017

Format: 16 x 23,5 cm

Aquesta guia pretén orientar les accions que s'han de dur a terme en un determinat territori per a l'elaboració d'un Pla de Desenvolupament Turístic. La planificació estratègica aplicada al territori per al seu posicionament turístic representa un model ben assentat d'intervenció política, és a dir que les administracions públiques estan en condicions de fixar un escenari ideal amb objectius de futur per al seu territori com a destí turístic i són capaços d'establir una seqüència d'accions i programes per tal d'aconseguir-ho. L'instrument operatiu per això admiteix nombroses denominacions, encara que és freqüent referir-se al mateix com a Pla Director Territorial Turístic (PDTT). Amb aquests Planes Directors es tracta d'elaborar productes turístics a partir dels recursos del territori i el seu potencial atractiu i contribuir així al desenvolupament sostenible del mateix.

Hermosilla Pla, J. [Jorge] (2017). Guía para la elaboración de planes de desarrollo territorial turístico. Universitat de València.

Hermosilla Pla, Jorge. Guía para la elaboración de planes de desarrollo territorial turístico. Universitat de València, 2017.

HERMOSILLA PLA, Jorge. Guía para la elaboración de planes de desarrollo territorial turístico. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9133-094-3.

Hermosilla Pla, Jorge. Guía para la elaboración de planes de desarrollo territorial turístico. Valencia: Universitat de València; 2017. 170 p.