Ana M. Camarasa, M. José López-Garcia, Ibán Roure

Coeditor: Facultat de Geografia i Història

Any ed.: 2005

Enquadernació: CD-ROM

Aquest CD-ROM té com a objectiu ajudar al reconeixement dels principals ambients i espècies vegetals de la Comunitat Valenciana i el seu entorn pròxim, a través de fotografies. Ha estat concebut com a material didàctic complementari als manuals i guies botàniques tradicionals, especialment per a acompanyar el treball de camp que els estudiants realitzen en matèries relacionades amb la biogeografia. S'han triat dos itineraris concrets (Sagunt-Javalambre i L'Albufera-Devesa del Saler) que tracten d'il·lustrar la dicotomia existent en el nostre territori entre la vegetació litoral i d'interior, així com els factors edàfics, bioclimàtics o de proximitat al mar que condicionen la distribució de les espècies vegetals. No hem pretès realitzar una guia botànica exhaustiva sinó presentar un registre fotogràfic de les principals espècies que es troben en cada una de les rutes proposades que contribuesca a recordar i afixar els coneixements que s'adquireixen durant el treball de camp. El catàleg d'imatges presentades es complementa amb esquemes i cartografia que permet la localització i el seguiment dels itineraris, al mateix temps que se suggereix material bibliogràfic per a complementar els continguts presentats. Desitgem que aquest material siga útil per a tots aquells que gaudeixen amb la naturalesa i l'aprenentatge.

Camarasa, A. M. [Ana M.] & Roure, I. [Ibán] (2005). Guía fotográfica de excursiones de biogeografía: Sagunto-Javalambre y La Devesa-Albufera de Valencia. Universitat de València.

Camarasa, Ana M. y Roure, Ibán. Guía fotográfica de excursiones de biogeografía: Sagunto-Javalambre y La Devesa-Albufera de Valencia. Universitat de València, 2005.

CAMARASA, Ana M. y ROURE, Ibán. Guía fotográfica de excursiones de biogeografía: Sagunto-Javalambre y La Devesa-Albufera de Valencia. Valencia: Universitat de València, 2005. ISBN 978-84-370-6116-0.

Camarasa, Ana M. y Roure, Ibán. Guía fotográfica de excursiones de biogeografía: Sagunto-Javalambre y La Devesa-Albufera de Valencia. Valencia: Universitat de València; 2005. 0 p.