Guia d'usos lingüístics (1)

Aspectes gramaticals

Antoni Ferrando Francés, coord.

M. Josep Cuenca, M. Pérez Saldanya, redactors

ISBN: 978-84-370-5345-5

Matèria: filologia

Submatèries: teoria i ensenyament

Idioma: català

Any ed.: 2002

Format: 16,5 x 24 cm

La Guia dóna resposta als problemes més importants que es plantegen els professionals i els estudiosos de la llengua d'una manera clara i entenedora, i aspira a ser una eina d'afirmació i autoestima dels trets singulars del valencià i, alhora, contribuir a la màxima cohesió interna de la nostra comunitat lingüística. Com també haurien de ser igualment conciliables el reconeixement i l'estima per la denominació pròpia de la llengua dels valencians, el valencià, amb el reconeixement i l'estima per la denominació llengua catalana, que la filologia romànica empra per a designar acadèmicament el conjunt de la comunitat lingüística de què formem part.

Cuenca Ordinyana, M. J. [M. Josep] & Ferrando Francés, A. [Antoni] & Pérez Saldanya, M. [Manuel] (2002). Guia d'usos lingüístics (1). Aspectes gramaticals. Universitat de València.

Cuenca Ordinyana, M. Josep y Ferrando Francés, Antoni y Pérez Saldanya, Manuel. Guia d'usos lingüístics (1). Aspectes gramaticals. Universitat de València, 2002.

CUENCA ORDINYANA, M. Josep y FERRANDO FRANCÉS, Antoni y PÉREZ SALDANYA, Manuel. Guia d'usos lingüístics (1). Aspectes gramaticals. Valencia: Universitat de València, 2002. ISBN 978-84-370-5345-5.

Cuenca Ordinyana, M. Josep y Ferrando Francés, Antoni y Pérez Saldanya, Manuel. Guia d'usos lingüístics (1). Aspectes gramaticals. Valencia: Universitat de València; 2002. 158 p.