Gas y petróleo en Rusia

Impacto interno y proyección exterior

Antonio Sánchez Andrés, ed.

ISBN: 978-84-370-6574-8

Matèria: economia

Any ed.: 2006

L'ascens de la indústria petrolera russa en l'última dècada ha suposat l'aparició d'una nova, i influent, força en el mercat internacional del petroli. Rússia posseeix més recursos petrolers que qualsevol país de fora de l'OPEP i rivalitza amb l'Aràbia Saudí pel liderat en producció i exportacions. Aquest llibre té com objectiu analitzar l'estructura organitzativa i el potencial productiu de la indústria petrolera russa en l'actualitat.

Sánchez Andrés, A. [Antoni] (2006). Gas y petróleo en Rusia. Impacto interno y proyección exterior. Universitat de València.

Sánchez Andrés, Antoni. Gas y petróleo en Rusia. Impacto interno y proyección exterior. Universitat de València, 2006.

SÁNCHEZ ANDRÉS, Antoni. Gas y petróleo en Rusia. Impacto interno y proyección exterior. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6574-8.

Sánchez Andrés, Antoni. Gas y petróleo en Rusia. Impacto interno y proyección exterior. Valencia: Universitat de València; 2006. 112 p.