Fitxa del llibre: Ficha técnica

España en la guerra civil europea

Contribuciones de un hispanista

Paul Preston

Col·lecció: HONORIS CAUSA, 28

ISBN: 978-84-370-9916-3

Matèria: Història

Submatèries: Teoria de la història i historiografia

Enquadernació: Cartoné

Format: 16,5 x 23,5 cm.

Aquest volum vol constituir un homenatge a la llarga trajectòria historiogràfica del professor Paul Preston, que completa el que se li rendira amb el seu nomenament com a doctor honoris causa de la nostra Universitat. En els textos seleccionats s'articula un enfocament coherent i complex de la contemporaneïtat espanyola en la seia profunda imbricació amb la història del segle XX europeu.

La llarga trajectòria historiogràfica del professor Paul Preston li acredita com el més rellevant continuador de la fecunda tradició del hispanisme britànic. El present volum vol constituir un homenatge que completa el que se li rendira amb el seu nomenament com a doctor honoris causa de la nostra Universitat. En els textos ací seleccionats s'articula un enfocament coherent i, alhora, complex de la contemporaneïtat espanyola en la seua profunda imbricació amb la història del segle XX europeu. Analitzant dinàmiques polítiques i estructurals tant com les vivències i experiències de personatges rellevants, es configura una aportació tan rica en el plànol històric com en l'historiogràfic.

Contingut relacionat