Els artesans de la València del segle XVII. Capítols dels oficis i col·legis

Isabel Amparo Baixauli Juan, ed.

Col·lecció: Fonts Històriques Valencianes, 5

ISBN: 978-84-370-5244-1

Matèria: història

Submatèries: història moderna

Idioma: català

Any ed.: 2001

Una recopilació normativa d'un bon nombre d'oficis, fonamentada en un fons poc conegut però d'una gran riquesa: el de la Governació del regne. Una visió molt interessant dels conflictes de l'artesanat de la ciutat de València, que ofereix als investigadors una eina útil per a conèixer i estudiar l'evolució de la menestralia al llarg del conflictiu segle XVII.

Baixauli Juan, I. A. [Isabel Amparo] (2001). Els artesans de la València del segle XVII. Capítols dels oficis i col·legis. Universitat de València.

Baixauli Juan, Isabel Amparo. Els artesans de la València del segle XVII. Capítols dels oficis i col·legis. Universitat de València, 2001.

BAIXAULI JUAN, Isabel Amparo. Els artesans de la València del segle XVII. Capítols dels oficis i col·legis. Valencia: Universitat de València, 2001. ISBN 978-84-370-5244-1.

Baixauli Juan, Isabel Amparo. Els artesans de la València del segle XVII. Capítols dels oficis i col·legis. Valencia: Universitat de València; 2001. 296 p.