El viaje de Helene Hanff a 84, Charing Cross Road

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2006

Format: 16 x 23,5 cm

EEn aquest estudi s'aprofundeix en l'obra de la nord-americana Helene Hanff en un context biogràfic. La seua trajectòria professional es va realitzar en dues ciutats que li van influir de manera particular: Nova York i Londres; una la real, l'altra inventada a partir de la literatura. S'hi examina el panorama escènic nord-americà i els esforços de Hanff per a triomfar com autora teatral i el seu treball de guionista durant el període que es va popularitzar la televisió. L'autora va abandonar aquesta activitat en la dècada dels seixanta per a escriure literatura infantil i juvenil de divulgació sobre la història nord-americana i la lluita pels drets civils. S'hi estudia també la seua obra de major èxit: 84, Charing Cross Road. En ella parla de tots aquells llibres que van influir en la seua vida intel.lectual i mostra quina és la seua actitud com lectora.

Ferrer Gimeno, M. R. [Mª Rosario] (2006). El viaje de Helene Hanff a 84, Charing Cross Road. Universitat de València.

Ferrer Gimeno, Mª Rosario. El viaje de Helene Hanff a 84, Charing Cross Road. Universitat de València, 2006.

FERRER GIMENO, Mª Rosario. El viaje de Helene Hanff a 84, Charing Cross Road. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6264-8.

Ferrer Gimeno, Mª Rosario. El viaje de Helene Hanff a 84, Charing Cross Road. Valencia: Universitat de València; 2006. 116 p.