El patrimonio hidráulico del Bajo Turia: L'Horta de València

Jorge Hermosilla Pla, dir.

ISBN: 978-84-370-6966-1

Matèria: geografia

Coeditor: Direcció General de Patrimoni Cultural Valencià. Conselleria de Cultura i Educació. Generalitat Valenciana

Any ed.: 2007

En la present publicació s'aborda l'arquitectura relacionada amb el regadiu tradicional de la comarca de l'Horta, atenent a dues grans apartats d'estudi. El primer abasta els aspectes generals de la situació del reg de l'Horta de València, el seu context geogràfic i les aproximacions a l'evolució de la història d'aquests regadius. El segon correspon a l'exposició dels resultats de la investigació, la descripció dels sistemes de regadiu, la cartografia de les xarxes de sequiatge històric o el catàleg de les obres hidràuliques associades. S'hi analitzen els regadius establerts de Picassent a Puçol, passant per la capital del Túria i el seu anell circumdant (Alboraia, Tavernes Blanques, Burjassot, Paterna, Mislata o Alfafar), així com els municipis occidentals (Torrent, Aldaia, Alaquàs o Quart).

Hermosilla Pla, J. [Jorge] (2007). El patrimonio hidráulico del Bajo Turia: L'Horta de València. Universitat de València.

Hermosilla Pla, Jorge. El patrimonio hidráulico del Bajo Turia: L'Horta de València. Universitat de València, 2007.

HERMOSILLA PLA, Jorge. El patrimonio hidráulico del Bajo Turia: L'Horta de València. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6966-1.

Hermosilla Pla, Jorge. El patrimonio hidráulico del Bajo Turia: L'Horta de València. Valencia: Universitat de València; 2007. 464 p.