El estudio de la prosodia en España en el siglo XXI

Perspectivas y ámbitos

Antonio Hidalgo Navarro, Yolanda Congosto Martín, Mercedes Quilis Merín, eds.

ISBN: 978-84-370-8163-2

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2011

Compendi de treballs especialitzats amb l'objectiu d'oferir una visió panoràmica de l'estat dels estudis prosòdics a Espanya. Durant els últims anys, les investigacions sobre prosòdia de l'espanyol i altres llengües, en les seues diverses facetes, han proliferat notablement; aquest volum monogràfic aglutina algunes de les línies d'investigació més avançades en aquesta disciplina: presentació de noves perspectives metodològiques (Model Mètric-Autosegmental i macroprojecte europeu AMPER), descripció de la capacitat miscel·lània pròpia del component prosòdic (interfície prosòdia - mitjans de comunicació i interfície prosòdia - estructura discursiva), enfocament didàctic des de la perspectiva de l'ensenyament de l'espanyol com a llengua estrangera, i presentació de dos projectes d'investigació actuals (GLIS-SANDO i PROE).

Congosto Martín, Y. [Yolanda] & Hidalgo Navarro, A. [Antonio] & Quilis Merín, M. [Mercedes] (2011). El estudio de la prosodia en España en el siglo XXI. Perspectivas y ámbitos. Universitat de València.

Congosto Martín, Yolanda y Hidalgo Navarro, Antonio y Quilis Merín, Mercedes. El estudio de la prosodia en España en el siglo XXI. Perspectivas y ámbitos. Universitat de València, 2011.

CONGOSTO MARTÍN, Yolanda y HIDALGO NAVARRO, Antonio y QUILIS MERÍN, Mercedes. El estudio de la prosodia en España en el siglo XXI. Perspectivas y ámbitos. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8163-2.

Congosto Martín, Yolanda y Hidalgo Navarro, Antonio y Quilis Merín, Mercedes. El estudio de la prosodia en España en el siglo XXI. Perspectivas y ámbitos. Valencia: Universitat de València; 2011. 360 p.