Product Documents

El espejismo del producto

Persuasión y publicidad en el sector del automóvil

Javier Ruiz Medina

Col·lecció: English in the World Series, 11

ISBN: 978-84-370-9891-3

Matèria: economia, filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: castellà

Any ed.: 2016

Enquadernació: rústica

Format: 14 x 22,5 cm

Pàgines: 292 pp.

17,50 €

Disponible en formato electrónico:

Sinopsi

Detalles

En el món actual, en el què la mirada de l'emissor del missatge traspassa i captiva, el llenguatge s'albira com una força capaç d'influenciar i marcar tot allò que toca amb la pròpia percepció de l'emissor, que es converteix en persuasor. Aquest llibre investiga i analitza el món de la persuasió en el sector automobilístic, les seues tècniques més eficaces. Els punts tractats pretenen aportar major claredat al tema amb l'objectiu d'entendre els seus processos facilitant la venda d'un producte i la comprensió de les decisions de compra. Tot això, tractat des d'una perspectiva multidisciplinària des de la Teoria de la Rellevància de Dan Sperber i Deirdre Wilson (1986/1995) (1986/1995) i les seues connexions amb la neurolingüística moderna. L'estructuració dels temes, així com l'estudi de la pragmàtica i el màrqueting, atorguen a aquesta obra un valor divulgatiu i pedagògic.

Índex

Índex

CONTENTS

Prólogo

Introducción

1. En busca de la persuasión publicitaria

1.1. Instaurando creencias

1.2. La crisis de la verdad

1.3. El dominio del receptor-

2. El camino de la persuasión

2.1. La reinvención del género publicitario

2.2. La ocultación de intenciones

2.3. La estimulación del receptor

2.4. El arte de la sugestión

2.5. El aspecto emocional en el mensaje

2.6. El modelo persuasivo de la nota de prensa

3. El espejismo del producto

3.1. Los valores relevantes del producto

3.2. El valor de la contextualización

3.3. La importancia del marco situacional

3.4. El procesamiento del mensaje

3.5. El poder de la repetición

3.6. El nombre del producto

3.7. La transferencia de valores

3.8. Magnificación y generalización

3.9. Los estímulos y el producto

3.10. La función del aspecto emocional

3.11. Las constelaciones de relevancia

4. La evaluación de la estrategia persuasiva

4.1. Los fundamentos de la persuasión

4.2. La ecuación persuasiva

4.3. El proceso de evaluación

4.4. El modelo persuasivo

5. Un nuevo horizonte para el producto

Bibliografía

Citació

Ruiz Medina, J. [Javier] (2016). El espejismo del producto. Persuasión y publicidad en el sector del automóvil. Universitat de València.

Ruiz Medina, Javier. El espejismo del producto. Persuasión y publicidad en el sector del automóvil. Universitat de València, 2016.

RUIZ MEDINA, Javier. El espejismo del producto. Persuasión y publicidad en el sector del automóvil. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-370-9891-3.

Ruiz Medina, Javier. El espejismo del producto. Persuasión y publicidad en el sector del automóvil. Valencia: Universitat de València; 2016. 292 p.

Copiar al portapapeles