El dia que Bertolt Brecht va morir a Finlàndia

Submatèries: general

Idioma: català

Any ed.: 2006

El text presenta la recreació, en part ficció en part realitat, de la vida personal i professional del famós dramaturg alemany Bertolt Brecht. Tota la peça és una reflexió constant sobre la condició humana des del punt de vista de la coherència i de les contradiccions humanes. A partir de nombrosos flash-backs i amb tocs subtils de cabaret i de music-hall americà l'espectador descobrirà els secrets millor guardats de la vida recreada i en part fictícia de Brecht i de les persones més pròximes a ell. Brecht és un humà conscient del seu desenvolupament com a creador i com a artista.

Sirera Turó, J. L. [Josep Lluís] & Sirera Turo, R. [Rodolf] (2006). El dia que Bertolt Brecht va morir a Finlàndia. Universitat de València.

Sirera Turó, Josep Lluís y Sirera Turo, Rodolf. El dia que Bertolt Brecht va morir a Finlàndia. Universitat de València, 2006.

SIRERA TURÓ, Josep Lluís y SIRERA TURO, Rodolf. El dia que Bertolt Brecht va morir a Finlàndia. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6622-6.

Sirera Turó, Josep Lluís y Sirera Turo, Rodolf. El dia que Bertolt Brecht va morir a Finlàndia. Valencia: Universitat de València; 2006. 88 p.