El bosc inanimat i la natura viva

Fotografies de Francesc Jarque

Col·lecció: Catàlegs d'Exposicions

ISBN: 978-84-370-6808-4

Matèria: art

Submatèries: arts plàstiques

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2007

Francesc Jarque acostuma a un tracte quotidià amb els elements de la naturalesa, i els converteix en manifestos. Les seves fotografies aspiren a esdevenir una petjada, una successió d'icones de gran valor metafòric. L'objectiu: que la pedra siga pedra, que parle per si mateixa; que cada arbre, cada fulla, cada senda, cada perfil de la naturalesa no ens cride a falsos enganys i es manifeste com és: una petjada cada vegada més afeblida enfront de la mà de l'home. El catàleg recull totes les obres d'aquesta exposició, que es va presentar en el Jardí Botànic, amb l'objectiu de convertir-se en una escenografia total, un submón efímer, envolupant, on cada espectador obstaculitza dins d'un cosmos naturalista. Jarque proposa amb aquest projecte un enorme mosaic de sensacions, i intenta que cada tessel.la provoque en nosaltres un laspus reflexiu sobre l'enorme dèficit moral amb el qual abordem el nostre paisatge més immediat.

Aguilella, A. [Antoni] & Jarque, F. [Francesc] (2007). El bosc inanimat i la natura viva. Universitat de València.

Aguilella, Antoni y Jarque, Francesc. El bosc inanimat i la natura viva. Universitat de València, 2007.

AGUILELLA, Antoni y JARQUE, Francesc. El bosc inanimat i la natura viva. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6808-4.

Aguilella, Antoni y Jarque, Francesc. El bosc inanimat i la natura viva. Valencia: Universitat de València; 2007. 64 p.