El acceso al empleo de los trabajadores extracomunitarios

María Amparo Ballester Pastor

Col·lecció: Propuestas. Serie Monografías

ISBN: 978-84-370-6453-6

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2006

Format: 15 x 21,5 cm

La instauració d'un mecanisme estable de canalització de mà d'obra estrangera que acabe definitivament amb l'entrada il·legal i amb les regularitzacions suposadament extraordinàries continua apareixent com a fonament de l'última reforma del reglament d'estrangeria (RD 2390/2004) però probablement el més interessant és el que no s'aprecia a primera vista: l'objetivització dels criteris per a comprovar la situació de l'ocupació anticipa la revitalització del procediment general i ordinari d'accés al mateix, però al seu torn implica la desvitalització dels contingents com a mecanisme de canalització externa. Així mateix, alhora que aparentment es dificulta l'accés a l'ocupació des de territori espanyol es configuren generosament diverses possibilitats de legalització. La present monografia no sols dóna compte d'aquestes i altres contradiccions de la normativa d'estrangeria sinó que pretén facilitar una descripció clara dels procediments d'accés a l'ocupació, suggerir alternatives i presentar reflexions sobre la política migratòria espanyola.

Ballester Pastor, M. A. [María Amparo] (2006). El acceso al empleo de los trabajadores extracomunitarios. Universitat de València.

Ballester Pastor, María Amparo. El acceso al empleo de los trabajadores extracomunitarios. Universitat de València, 2006.

BALLESTER PASTOR, María Amparo. El acceso al empleo de los trabajadores extracomunitarios. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6453-6.

Ballester Pastor, María Amparo. El acceso al empleo de los trabajadores extracomunitarios. Valencia: Universitat de València; 2006. 368 p.