Educación, género y políticas de igualdad

Pilar Aznar Minguet, Paz Cánovas Leonhardt, eds.

ISBN: 978-84-370-7136-7

Matèria: estudis feministes, psicologia i ciències de l'educació, sociologia i política

Submatèries: història de l'educació

Any ed.: 2008

Aquest volum reuneix un conjunt de treballs que responen a un tractament sistèmic de la igualtat de gènere i la violència contra la dona des de plantejaments educatius, provinents de les aportacions generades en el XI Congrés Nacional de Teoria de l'Educació. El leitmotiv de les contribucions gira entorn de la recerca d'estratègies discursives i pràctiques educatives com a resposta al repte formulat per la UNESCO en el tercer dels Objectius de Desenvolupament del Mil·lenni, que persegueix la igualtat entre gèneres i l'autonomia de la dona. Estructurat en tres parts, es presenten línies d'acció socio-educatives crítiques i complementàries a les polítiques públiques d'igualtat, s'analitzen alguns plans autonòmics, i s'assenyalen els principals àmbits i recursos educatius per a la promoció de la igualtat i la prevenció de la violència de gènere.

Aznar Minguet, P. [Pilar] & Cánovas Leonhardt, P. [Paz] (2008). Educación, género y políticas de igualdad. Universitat de València.

Aznar Minguet, Pilar y Cánovas Leonhardt, Paz. Educación, género y políticas de igualdad. Universitat de València, 2008.

AZNAR MINGUET, Pilar y CÁNOVAS LEONHARDT, Paz. Educación, género y políticas de igualdad. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7136-7.

Aznar Minguet, Pilar y Cánovas Leonhardt, Paz. Educación, género y políticas de igualdad. Valencia: Universitat de València; 2008. 320 p.