+34 96 386 41 15

PUV - Publicacions Universitat València

Educación Física y pedagogía crítica

Propuestas para la transformación personal y social

Eloísa Lorente-Catalán y Daniel Martos-García, eds.

ISBN: 978-84-9134-223-6

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Idioma: castellà

Coeditor: Universitat de Lleida, Institut Nacional d'Educació Física de Catalunya

Any ed.: 2018

Enquadernació: rústica

Format: 17 x 24 cm.

Pàgines: 350

Aquest llibre naix amb el propòsit de mostrar una àmplia varietat d'experiències nacionals i internacionals que estan duent a terme diferents grups de treball en diversos contextos educatius intentant fer de l'Educació Física una matèria capaç d’empoderar l'alumnat amb una consciència crítica que li permeta sensibilitzar-se amb les problemàtiques socials.

Disponibilitat: En existències

22,00 €

Sinopsi

Detalles

S'ha retret a les pedagogies crítiques haver tingut un escàs desenvolupament pràctic, per la dificultat de traduir els postulats teòrics a les pràctiques pedagògiques concretes. Aquest llibre naix amb el propòsit de salvar aquesta crítica i mostrar una àmplia varietat d'experiències nacionals i internacionals que estan duent a terme diferents grups de treball en diversos contextos educatius. Professionals amb inquietuds per fer de l'Educació Física una matèria capaç d’empoderar l'alumnat amb una consciència crítica que li permeta sensibilitzar-se amb les problemàtiques socials; implicar-lo i donar-li la confiança que pot contribuir a transformar i a millorar el seu entorn i la seua comunitat. Les experiències relatades i investigades en aquest llibre no pretenen constituir un manual per a ser reproduït pel professorat sinó que es plantegen com una font de suggeriments i idees que puguen generar reflexió i inspirar el lector o lectora per a adaptar-les al seu propi context i pràctica professional.