Product Documents

Diagnóstico técnico sobre funciones urbanas en Cullera

Fernando Vera Rebollo, Joan Romero González, Jordi Cortina Beltrán, Emili Obiol Menero

Col·lecció: Estudios y Documentos de Desarrollo Local, 2

ISBN: 978-84-370-7031-5

Matèria: geografia

Any ed.: 2008

Disponible en accés obert:

L'estudi que ací es presenta té com a objectiu l'anàlisi de les funcions urbanes de Cullera, i també la perspectiva d'aquestes funcions des de la seua relació amb l'àmbit territorial de referència immediat en el qual es generen, la Ribera Baixa com a comarca històrica a la qual pertany Cullera, i l'àmbit ampliat, corresponent a l'àrea funcional que configura l'aglomeració urbana de València, l'entitat principal de població de la qual tot just dista 40 minuts de desplaçament des de Cullera, factor que en condiciona el paper com a ciutat funcional. Resulta interessant el paper de nucli residencial en l'espai d'influència d'una gran metròpoli, a més de la seua especialització en la funció d'oci i recreació, orientada a la captació de població vacacional i turística, que ha esdevingut clau de la seua dinàmica econòmica local.

CAPÍTULO 1 Descripción general del ámbito territorial de referencia

CAPÍTULO 2 La ciudad funcional

CAPÍTULO 3 Las otras ciudades que la condicionan

CAPÍTULO 4 Diagnóstico integrado de las funciones urbanas

CAPÍTULO 5 Propuestas

Cortina Beltrán, J. [Jordi] & Obiol Menero, E. [Emili] & Romero González, J. [Joan] & Vera Rebollo, F. [Fernando] (2008). Diagnóstico técnico sobre funciones urbanas en Cullera. Universitat de València.

Cortina Beltrán, Jordi y Obiol Menero, Emili y Romero González, Joan y Vera Rebollo, Fernando. Diagnóstico técnico sobre funciones urbanas en Cullera. Universitat de València, 2008.

CORTINA BELTRÁN, Jordi y OBIOL MENERO, Emili y ROMERO GONZÁLEZ, Joan y VERA REBOLLO, Fernando. Diagnóstico técnico sobre funciones urbanas en Cullera. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7031-5.

Cortina Beltrán, Jordi y Obiol Menero, Emili y Romero González, Joan y Vera Rebollo, Fernando. Diagnóstico técnico sobre funciones urbanas en Cullera. Valencia: Universitat de València; 2008. 120 p.