Índex del llibre:

Desarrollo humano y transformación social

El papel de la Universitat desde la percepción de su alumnado

Juan José Iborra, José Miguel Soriano, coords.

Col·lecció: La Nau Solidària, 22

ISBN: 978-84-9134-274-8

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Any ed.: 2018

Pàgines: 78

La present investigació és un estudi exploratori i orientatiu que permet conèixer i descriure la importància que atorga l'alumnat de la Universitat de València a les principals dimensions que conformen el concepte del desenvolupament humà, la seua relació amb la formació universitària que rep i la seua percepció respecte a la seua internalització i vigència en la vida universitària.

Estudi exploratori i orientatiu que permet conèixer i descriure la importància que atorga l'alumnat de la Universitat de València a les principals dimensions que conformen el concepte del desenvolupament humà, la seua relació amb la formació universitària que rep i la seua percepció respecte a la seua internalització i vigència en la vida universitària. Aquest estudi pretén contribuir al debat i facilitar la presa de decisions dirigides a aprofundir en el compromís i incrementar el paper exercit per la institució universitària com a agent de desenvolupament i transformació social. La investigació forma part del projecte «La comunicació per al desenvolupament a la Comunitat Valenciana» –executat pel Servei de Relacions Internacionals de la Universitat de València–, que té per objecte facilitar espais de trobada on reflexionar col·lectivament i llançar propostes per a generar processos dirigits a ampliar les oportunitats de les persones i avançar en el desenvolupament.