Crítica de la Razón Pura. ¿Qué es Ilustración?

Immanuel Kant

Introducció i estudi: Neus Campillo, Manuel Ramos

Traducció: Pedro Ribas i Joan B. Llinares

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials de Filosofia

ISBN: 978-84-370-0688-8

Matèria: filosofia

Any ed.: 1990

"En efecte, ningú no pot ni deu determinar quin és el grau suprem en què s'ha d'aturar la humanitat ni, per tant, quina és la distància que necessàriament separa la idea i la seua realització. Ningú no pot ni deu fer-ho, perquè es tracta precisament de la llibertat, que és capaç de franquejar tota frontera predeterminada." (Immanuel Kant)

Campillo Iborra, N. [Neus] & Kant, I. [Immanuel] & Llinares Chover, J. B. [Joan Baptista] & Ramos Valera, M. [Manuel] & Ribas, P. [Pedro] (1990). Crítica de la Razón Pura. ¿Qué es Ilustración?. Universitat de València.

Campillo Iborra, Neus y Kant, Immanuel y Llinares Chover, Joan Baptista y Ramos Valera, Manuel y Ribas, Pedro. Crítica de la Razón Pura. ¿Qué es Ilustración?. Universitat de València, 1990.

CAMPILLO IBORRA, Neus y KANT, Immanuel y LLINARES CHOVER, Joan Baptista y RAMOS VALERA, Manuel y RIBAS, Pedro. Crítica de la Razón Pura. ¿Qué es Ilustración?. Valencia: Universitat de València, 1990. ISBN 978-84-370-0688-8.

Campillo Iborra, Neus y Kant, Immanuel y Llinares Chover, Joan Baptista y Ramos Valera, Manuel y Ribas, Pedro. Crítica de la Razón Pura. ¿Qué es Ilustración?. Valencia: Universitat de València; 1990. 92 p.