Coneixements bàsics de màrqueting

Alejandro Mollà Descals, coord.

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 44

ISBN: 978-84-370-4701-0

Matèria: economia

Idioma: català

Any ed.: 2000

Enquadernació: rústica

Format: 17 x 24 cm

Pàgines: 172 pp.

12,00 €

Sinopsi

Detalles

En una economia com l'actual, on les empreses lluiten en competència en mercats cada vegada més exigents, el màrqueting constitueix un instrument bàsic de gestió per a l'optimització dels processos d'intercanvi entre les organitzacions i els consumidors. Aquest manual està dirigit a tots aquells que per primera vegada s'acosten al camp del màrqueting a fi de conèixer els seus conceptes i mecanismes. I més concretament, als estudiants que cursen mòduls relatius als continguts bàsics d'aquesta disciplina.

Citació

Mollà Descals, A. [Alejandro] (2000). Coneixements bàsics de màrqueting. Universitat de València.

Mollà Descals, Alejandro. Coneixements bàsics de màrqueting. Universitat de València, 2000.

MOLLÀ DESCALS, Alejandro. Coneixements bàsics de màrqueting. Valencia: Universitat de València, 2000. ISBN 978-84-370-4701-0.

Mollà Descals, Alejandro. Coneixements bàsics de màrqueting. Valencia: Universitat de València; 2000. 172 p.

Copiar al portapapeles