Comunicación electoral y formación de la opinión pública

Las elecciones generales de 2000 en la prensa española

Guillermo López García

ISBN: 978-84-370-5840-5

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2004

Aquest llibre analitza el procés de formació de l'opinió pública en una campanya electoral a la llum de les diverses estratègies discursives dels principals diaris de referència espanyols en les Eleccions Generals de l'any 2000. Després de fer una àmplia revisió de les principals teories de l'opinió pública i dels efectes dels mitjans de comunicació de masses sobre el públic, l'anàlisi intenta determinar en quina mesura els mitjans de comunicació són independents del poder polític en la narració que fan dels principals esdeveniments de la campanya electoral per a, a partir d'ací, preguntar-nos de quina manera pot influir la seua tendència ideològica en el vot ciutadà.

López García, G. [Guillermo] (2004). Comunicación electoral y formación de la opinión pública. Las elecciones generales de 2000 en la prensa española. Universitat de València.

López García, Guillermo. Comunicación electoral y formación de la opinión pública. Las elecciones generales de 2000 en la prensa española. Universitat de València, 2004.

LÓPEZ GARCÍA, Guillermo. Comunicación electoral y formación de la opinión pública. Las elecciones generales de 2000 en la prensa española. Valencia: Universitat de València, 2004. ISBN 978-84-370-5840-5.

López García, Guillermo. Comunicación electoral y formación de la opinión pública. Las elecciones generales de 2000 en la prensa española. Valencia: Universitat de València; 2004. 352 p.