Competencias en razón y proporción en la Escuela Primaria

Alejandro Fernández Lajusticia, Olimpia Figueras, Bernardo Gómez, Onofre Monzó, Luis Puig

ISBN: 978-84-370-7409-2

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: psicologia

Any ed.: 2009

Pàgines: 324 pp-

Aquest llibre naix de l'estudi realitzat a Mèxic durant el període 1993-96, del que hi va haver un apropament a la identificació, categorització i evolució de classes de comportaments d'alumnes d'una escola primària al resoldre tasques vinculades a la raó i proporció. Aquestes tendències són el punt de partida del desenvolupament de la investigació que es va realitzar a Espanya durant el període 1996-97. L'objecte d'aquest estudi ha estat contrastar l'execució dels nens d'ambdós països davant les mateixes tasques, relacionades amb les nocions esmentades. La intenció ha estat de trobar proves que sustenten o rebutgen hipòtesis segons les que diferències en determinats aspectes, afavoreixen diferències en les competències que manifesten els estudiants. Aquesta és la part del treball de la dóna compte aquest llibre.

Fernández Lajusticia, A. [Alejandro] & Figueras Mourut, O. [Olimpia] & Gómez Alfonso, B. [Bernardo] & Puig Espinosa, L. [Luis] (2009). Competencias en razón y proporción en la Escuela Primaria. Universitat de València.

Fernández Lajusticia, Alejandro y Figueras Mourut, Olimpia y Gómez Alfonso, Bernardo y Puig Espinosa, Luis. Competencias en razón y proporción en la Escuela Primaria. Universitat de València, 2009.

FERNÁNDEZ LAJUSTICIA, Alejandro y FIGUERAS MOURUT, Olimpia y GÓMEZ ALFONSO, Bernardo y PUIG ESPINOSA, Luis. Competencias en razón y proporción en la Escuela Primaria. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7409-2.

Fernández Lajusticia, Alejandro y Figueras Mourut, Olimpia y Gómez Alfonso, Bernardo y Puig Espinosa, Luis. Competencias en razón y proporción en la Escuela Primaria. Valencia: Universitat de València; 2009. 324 p.