Fitxa del llibre: Ficha técnica

Claves del derecho de redes empresariales

Business Networks Law Keys

Juan Ignacio Ruiz Peris, dir.

ISBN: 978-84-9133-047-9

Matèria: Economia

Idioma: castellà, anglès

Any ed.: 2017

Enquadernació: Rústica

Pàgines: 708 pp

Recopilació de treballs variats i originals sobre el tractament jurídic de les xarxes empresarials, que completa els publicats amb anterioritat, i que seran d'especial utilitat a investigadors en aquest camp. Es tracta d'una sèrie d'aportacions, principalment inèdites, presentades en diversos simposis i convenis internacionals celebrats en la Universitat de València en els últims anys.

Aquest volum recull un conjunt de treballs, principalment inèdits o publicats en fonts de molt difícil accés, que estudien el tractament jurídic de les xarxes empresarials i constitueixen peces clau del dret de xarxes empresarials. Els treballs ací recopilats foren presentats en diversos simposis i convenis internacionals celebrats en la Universitat de València en els últims anys. Es tracta d'un conjunt d'elaboracions variades i sobretot originals relatives al tractament jurídic de les xarxes empresarials. Aquestes aportacions, que completen les anteriorment publicades, seran d'especial utilitat als investigadors en aquest camp, així com també poden resultar rellevants per al jurista pràctic implicat en sectors com la distribució, la subcontractació i el subministrament a grans superfícies.