Claves del derecho de redes empresariales

Business Networks Law Keys

Juan Ignacio Ruiz Peris, dir.

ISBN: 978-84-9133-047-9

Matèria: economia

Idioma: castellà, anglès

Any ed.: 2017

Pàgines: 708 pp

Aquest volum recull un conjunt de treballs, principalment inèdits o publicats en fonts de molt difícil accés, que estudien el tractament jurídic de les xarxes empresarials i constitueixen peces clau del dret de xarxes empresarials. Els treballs ací recopilats foren presentats en diversos simposis i convenis internacionals celebrats en la Universitat de València en els últims anys. Es tracta d'un conjunt d'elaboracions variades i sobretot originals relatives al tractament jurídic de les xarxes empresarials. Aquestes aportacions, que completen les anteriorment publicades, seran d'especial utilitat als investigadors en aquest camp, així com també poden resultar rellevants per al jurista pràctic implicat en sectors com la distribució, la subcontractació i el subministrament a grans superfícies.

Ruiz Peris, J. I. [Juan Ignacio] (2017). Claves del derecho de redes empresariales. Business Networks Law Keys. Universitat de València.

Ruiz Peris, Juan Ignacio. Claves del derecho de redes empresariales. Business Networks Law Keys. Universitat de València, 2017.

RUIZ PERIS, Juan Ignacio. Claves del derecho de redes empresariales. Business Networks Law Keys. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9133-047-9.

Ruiz Peris, Juan Ignacio. Claves del derecho de redes empresariales. Business Networks Law Keys. Valencia: Universitat de València; 2017. 708 p.