ASSAIG / Grup de Teatre Universitat de València

Matèria: història

Idioma: català

Any ed.: 2015

Aquest llibre descriu la història de tota la trajectòria d'ASSAIG. Un recorregut que es va iniciar el 1990 des de l'Aula de Teatre de la Universitat de València, un projecte teatral que calia consolidar any rere any. Se'n van construir els fonaments, a poc a poc se n'alçaren les parets, i entre tots els membres que han passat per aquest grup de teatre, s'ha construït una bona casa: ASSAIG (Grup de Teatre de la Universitat de València). Aquella idea s'ha transformat en vint-i-cinc anys d'aprenentatges, de creacions artístiques i d'il·lusions que s'han representat amb els aplaudiments d'un públic fidel. Vint-i-cinc anys d'Arts Escèniques representant la Universitat de València per tot el territori nacional i per altres països. Aquest volum recull les aportacions dels membres creadors de la història d'ASSAIG, amb una mostra de tots i cadascun dels espectacles creats.

Sanchis Vento, P. [Pep] (2015). ASSAIG / Grup de Teatre Universitat de València. 25 anys contant històries per un camí plaent. Universitat de València.

Sanchis Vento, Pep. ASSAIG / Grup de Teatre Universitat de València. 25 anys contant històries per un camí plaent. Universitat de València, 2015.

SANCHIS VENTO, Pep. ASSAIG / Grup de Teatre Universitat de València. 25 anys contant històries per un camí plaent. Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9812-8.

Sanchis Vento, Pep. ASSAIG / Grup de Teatre Universitat de València. 25 anys contant històries per un camí plaent. Valencia: Universitat de València; 2015. 376 p.