Al·legat sobre la producció escènica

Manel Chaqués, Robert Lisart

ISBN: 978-84-370-8102-1

Matèria: economia, filologia

Submatèries: filologia catalana

Idioma: català

Any ed.: 2011

Sense abandonar el to polèmic present a la introducció, als comentaris i a les notes a peu de pàgina, aquesta obra ofereix una detallada i minuciosa exposició de tot el procés de producció de l'espectacle, tant si es genera des de la iniciativa pública com si ho fa des de la privada, o bé és fruit de la col·laboració mixta. I tot això sense oblidar aspectes legals, relacionats amb la propietat intel·lectual o permisos, per la dificultat d'integrar-los en el procés de producció, com per exemple els relacionats amb el patrocini i el mecenatge. Aquest volum pot convertir-se en un manual summament útil per a estudiants de teatre i dansa, ja que els permetrà conèixer en profunditat com funciona aquest negoci, al mateix temps que els orientarà en el cas que, en el futur, formen companyies i es plantegen produir espectacles i distribuir-los.

Chaqués, M. [Manel] & Lisart Marco, R. [Robert] (2011). Al·legat sobre la producció escènica. Universitat de València.

Chaqués, Manel y Lisart Marco, Robert. Al·legat sobre la producció escènica. Universitat de València, 2011.

CHAQUÉS, Manel y LISART MARCO, Robert. Al·legat sobre la producció escènica. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8102-1.

Chaqués, Manel y Lisart Marco, Robert. Al·legat sobre la producció escènica. Valencia: Universitat de València; 2011. 270 p.