A Practical Introduction to English Phonology, 2nd. Edition

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2015

Aquest llibre ofereix en la seua segona edició, una introducció pràctica a la fonologia de l'Anglés, en el qual es tracten temes com la fonètica articulatòria, acústica i auditiva, el sistema fonològic de l'anglès, les vocals angleses, els diftongs i les consonants o la parla i la prosòdia. De la mateixa manera, el volum inclou un glossari sobre terminologia específica, i tots els capítols presenten activitats per practicar l'après sobre el tema, així com un qüestionari per comprovar els coneixements adquirits. Dissenyat per ser utilitzat per si mateix si és necessari, aquest volum proporciona una àmplia gamma d'activitats en línia en anglotic.blogs.uv.es, dissenyades específicament per a aquest volum, però podria ser utilitzat com a material complementari per a l'aprenentatge de l'anglès.

Gea Valor, M. L. [M. Lluïsa] & Pennock Speck, B. [Barry] (2015). A Practical Introduction to English Phonology, 2nd. Edition. Universitat de València.

Gea Valor, M. Lluïsa y Pennock Speck, Barr. A Practical Introduction to English Phonology, 2nd. Edition. Universitat de València, 2015.

GEA VALOR, M. Lluïsa y PENNOCK SPECK, Barr. A Practical Introduction to English Phonology, 2nd. Edition. Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9892-0.

Gea Valor, M. Lluïsa y Pennock Speck, Barr. A Practical Introduction to English Phonology, 2nd. Edition. Valencia: Universitat de València; 2015. 120 p.